25 Şubat 2012 Cumartesi

doğumgünüm bana geldiğin gündür

şimdi, bana gelirken nasıl gelmişler bunu inceliycez. işte blogumu aratırken girilen kelimeler:

# tansiyon çıkınca. lan sağlık ocağı mı burası. hayır bide doktordan, dişçiden, hastaneden ve özellikle hastane kokusundan nefffret eden bir tipim ben. kalkıp bunu aratmışsın. gidip bi tuzlu ayran içsene olm deli misin. bi dk yoksa ayranı tansiyon düşünce mi içiyoduk?! bak daha bunu bilmiyorum ben. benden umudu kes yani.

# gerçek hayatta barbie yaşıyor mu. soruyu sormanı, böyle bi soruyu sorma gayretinde bulunmanı, sonra klavyede yazmanı geçtim, o umuduna söyleyecek söz bulamıyorum Allah canını almasın senin. hayır bide yaşasa ne olur yani anasını satayım. napıcan yani bi söyle bana.

# gülen yüzün neşen hiç eksik olmasın.
Allah razı olsun. gözümsün.

# facebook belgesi. evet ben de zaten Zuckerberg'im ama herkese yalan söylüyom. burdan çıkınca gidip feysbuku yeniliycem. çok sıkılıyom biliyon mu, napim bende kalkıp feysten sinirimi alıyom. feysi nasıl daha iğrenç bi hale sokarım onun peşindeyim. zaman tüneliydi, hayat hikayesiydi, ebesinin körüydü hep bunlarla uğraşıyom işte.

# her gün aklımdan geçiyorsun insan bir selam verir. manyak mısın olm ne selam vercem tanımıyom etmiyom hayret bişi. sapık mıdır nedir! bi İbrahim Sadrimiz eksikti.

# bok ye. sen ye lan malak. utanmıyomusun hiç koskoca Reklamcıinsankişisi ablana bok ye diyosun. yüz verdik bi yeriniz kalktı he! pisboğazım dedim, balıketliyim dedim ama kendime bu lafları ettirmem yani. terbiyesiz yaa kalkmış bunu yazmış resmen.

# şişko kişiler.
hayret bişey! blog değil küfür duvarı sanki. ben bu blogu ipini koparan gelip burda küfretsin diye mi yazdım olm. ayıp diye bişi var yani. hayır ben şimdi sana yaratıcılığını sikeyim sana bişi olmasın desem ayıp olmaz mı, olur. he işte o zaman sen de akıllı olcaksın. git gözüm görmesin seni. şişko sensin, kişi de sana girsin taam mıaa!!!1!!11

# metroseksüel erkek ne kadar itici. metroseksüelden kastın kaşlarını karı gibi kavisli alan, her sabah sinek kaydı traş olan erkeklerse bence itici lafı iltifat kalır. öğğykk! haa ama erkek diye de öküz gibi çıkmasın karşımıza yani. ne bilim elleri güzel olsun, tırnaklarının arası siyah olmasın, dişleri sarı sarı olmasın, saçı kepekli olmasın, en önemlisi güzel koksun. bunlar metroseksüelliğe giriyorsa hiç de itici değil, gayet de erkek dediğin böyle olcak. yoksa güle güle.

# sevdim seni laf aramızda.
ha şöyle. bana bunlarla gel işte. sevilmicek insan mıyım lan ben ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder