30 Temmuz 2010 Cuma

1 gün gecikmeli hüzünlü bir 1. haftadönümü kutlaması


can sıkıntısından açıp yazmaya başladığım blogda tam 8 gün geçmiş.az.zaten yaş 20'ye dayanıp gelip geçince 21'e,nedense yaşadığım birçok şeyin 'ne kadar da az bi zaman olmuş' lafını bana sık sık söylettiğine şahit oldum.böyle bişey mi vardır artık bilemem.hani '20'ne gelince bunu diceksin,21'inde illa ki bu çıkmalı ağzından,25'de şöle şöle olucaksın,30'unda at kendini' gibi bi kural kaide varsa bilemem.hoş,dün müydü ondan önceki gün müydü,''30'umda nasıl olucam acaba'' diye sordum kendime.cevabı vericek olan ben diildim tabi ama ne malum kırk yılda bir,bi soruya da yanıtım olmayacağı.konudan daha fazla uzaklara gitmeden..çalsın davullar,inlesin zurnalar,ellerde atılsın havaya emeği geçenler,alkışlarla başlayalım çocukken deli gibi yaptığımız şeye:mezdeke açıp hobaaa...ne günlerdi.şimdi burda 1. haftayı kutluyoruz blogda.o zamanlar blog mlog da yoktu dimi ya.
yalnız bi balon havalansa da...1. hafta çünkü,87 balon havalanıcak diil ya.bi de yalnızlığıma gelsin bu balon.bu balonu yalnızlığıma ithaf ediyorum.kim bilir,reeldeki yalnızlık da blogdaki yalnızlık da ilerki 'hafta,ay,yıldönümlerinde' sonu bulur.dibe vurur.çeker gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder