24 Temmuz 2010 Cumartesi

alaaddin'in sihirli balonundan istiyorum


rüzgarın kararına bırakmadan,rüzgar nereye eserse değil,balonların seni götürdüğü yere gidebilmek...ya da olduğun yerde olduğu gibi balonlarının olması.
kafamda milyonlarca balon varken bu ara,şöyle bi tane olsa da olur,bi balon patlatsam ve içinden bi alaaddin çıksa..tamam sevgili seyirciler,görebiliyorum kafanızdan geçenleri,saklanmanın lüzumu yok.ama sandığınız gibi manita ayağında değil,harbiden ciddi ciddi söylüyorum fena mı olurdu şöyle bi iki dilek hakkımız olsaydı ve gözünü açtığın vakit yanında hepsini görüyosun uff.kim istemez yahu armudun pişip ağzına düşmesini.düşünsene bi,binbir dirsek çürütmeyle,cansıkıntısı,stres,cartcurtla okuduğun üniversiteden mezun olup şöyle cillop gibi bi ajansta babalar gibi çalıştığını(öyle yok ajansın başında olayım,gelsin ayağıma fikirler,yaratıcı düşünceler şunlar bunlar'cılık da yok serde,hem hiç bana göre değil öyle yöneticilik falan filan).sonra iki tane daha dilek hakkın varmış ha,bak orda o şirkete girdiğinde etrafında bi içim su çocukları,o bişey başarmış olmanın harika havasını falan da katmışlar katma değer olarak,düşün bunların haricinde iki dilek hakkın daha var.söylemem tabi neler dileyeceğimi 2. ve 3. olarak.sen olsan ne dilerdin mesela onu düşün bi.ya tamam yazının başında gayet de saçma bi yazıya giriş yaptığını daha ilk,bilemedin sonraki cümlelerde sezdin hislerinin 6. olanıyla.da..da'sı var işte.kim istemez ki sonuçta durduğun yerde durduk yere şöyle aklını durduracak şekilde dileklerinin gerçek olmasını.tamam belki toplasan 3 tanecik ama bak ben bi tane diledim mesela,içinde de kdv'si falan oluyo böyle,promotion babında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder