26 Temmuz 2010 Pazartesi

bimbambom çok şükür dostlarr benim de artık bi bloğum varrr


anlamadım.hem de hiç.anlamadığımdan,anlam da veremedim,bi açıklama getiremedim.
blog açtığımdan beri,nasıl bi işse artık,kafam sürekli burda.bişey düşünüyorum,''aa bak bunu yazıcam bloğa'',''tam blogluk lan'' gibi,yani içimde tamamen 'bloğun çıkarlarına hitap eden bi ben' var artık.yatıp kalkıp,''ne yazsam bugün'',''o geçen yazdığım nasıldı acaba'' falan diyo içim bana öyle böyle değil.salak mısın kızım,git bi kitap oku,bi film izle,bi şiir neyin yaz,yeter ki açıl başka koylara,denizlere der gibi oluyorum sonra ama dank ediyo ki,ben kitap okumam,çok nadirdir.film desen amaaan kim çekicek şimdi,ben olmuşum film zaten,aman kalsın diyorum.şiir de öyle ha deyince yazılmaz,her çağırdığında ayağına gelmez.ne kalıyo,hiçbişey!zaten kayıtlarda var bakın hele.'ilk gözağrım'da yazmıştım ya hani,ilk yazıda yani,ordan anlayın siz nasıl bi halde olduğumu.
ilk insan gibi hissediyorum kendimi.ateşi bulup da habire oynamaktan k.çını yakan ilk insan gibi,düşün.belki de,
''benimle oynama
söyledim sana
şansını zorlama
uğurlar olsun''

demesini bekliyorumdur bloğun bana,kurak but gibi.olur da olur.sanal alem bu.sen uyursun sanal alem uyumaz.kimbilir ne işler çeviriyodur bu var ya,karı kız falan bile atıyodur bu var ya,beklerim yani ben bunu sanal alemden.sori lan blog,sen de kaynadın arada ama,napalım sonuçta sen de sanalsın sen de alemsin yani.

acıktım.saat de olmuş 20:08.''liplooo,kalma sokaklarda bak hava kararıyo'' diye çağırcak şimdi annem sanki lan.evet itiraf ediyorum annem bana küçükken liplo derdi.hala da bazen der.hatta bazenle her zaman arasındaki bi zaman dilimi kadar der yani.sağolsun.kendimi dışarda oyun oynayan,üstünü kirletmiş,defalarca bisikletten düşmüş,eline geçen ilk parayla diş şeklinde jelibon alan küçük liplo gibi hissettim bi an resmen.
demek ki neymiş,en ummadık konuyla insan geçmişine dönüp böyle büyüyüp de küçülebilirmiş.küçümsememek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder