26 Temmuz 2010 Pazartesi

bi dövmenin beni dövmesi hikayesi


kediden korkan insanım,o makina gelecek de ikna edecek beni öyle mi?hiç sanmam.hadi korkuyu falan geçelim.acısı da var bu işin.tamam acıyı çok severim,acısız yemek düşünemem,hayatımın anlamıdır acı.candır.bitanedir.lakin dişçide kaç kere,'öteki taraf'taki dönerkapıdan girer gibi olduğumu bilmez kimse.bilemez.bilseler bile,güler geçerler.herkeste var bu dişçi korkusu biliyorum.ya da gidince yaşanılan acılar,tasalar,hüzünler...bense nasıl biri haline gelirim bi ben bilirim.resmi gördünüz,'diş,dişçi,kanal tedavisi,dolgu,dişçi korkusu?!ne alaka lan?!'' dediğinizi duyar gibi değilim duyuyorum.''neyse tıraşı kes!'' dediğinizi de duyuyorum merak etmeyin.
bu dövmeyi gördüm bugün internette.ve görür görmez blogda paylaşmak istedim,siz değerli seyircilerimi mahrum etmemek istedim bu sanat eserinden.o kadar kahrımı çektiniz bi nevi,onca saçmalamalarımı telafi edeyim dedim pırlanta kalpleriniz ne derece memnun kalır bilm...çok yağ çektim farkındayım,affedin pls.
ne diyodum.hah evreka!dövme severim.buna rağmen yaptırmam sanırım.ama bi dövme,bi çeşit ikna etti beni,ilerde şöyle küçük bi dövmem olur diye.fekat,kalbimin çok daha delice attığı,neredeyse şekerimi düşüren,tansiyonumu tavana vurduran,elime ayağıma yel atan,beni benden alan,dövme ve ben ikilisinin asla biraraya gelemeyecek olmamız gerçeğine sadakatsizlik yapan asıl dövmeye.



gözleriniz,Thriller klibinde,kızla O'nun etrafını zombiler sardıktan sonra müziğin girmesiyle birlikte O'nun gözlerinin geldiği hale gelmemiş olabilir.benim de olmadı.ama yukarda saydığım şeylerin,yani işte kalbimin delice atması,şekerimin düşmesi,tansiyonumun tavana vurması,elime ayağıma yel atması gibi şeylerin neredeyse benzerlerini yaşamama ramak kalmıştı ki,fonda Thriller'ın çaldığını farkettim.ve şarkı nakarata girince kendime geldim.

hamiş:bi dövmenin,yazarınızı nasıl dövdüğüne tanıklık ettiniz.ettik.ileride yaptırır mıyım bilmiyorum ama bu dövme kalbime dövüldü bugün,o kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder