24 Temmuz 2010 Cumartesi

eski bir şarkı


nasıl kandırdın sen beni
nasıl rol yaptım sana
içimde savrulmaya,köksüzlüğe alışkın volkan
sende hala umut.
suçlu kim diye bişey yok
ne sen anlayabilirsin
ne de ben anlatabilirim
zaten hava sıcak
zaten çayım bitmişbu havada çay içilmez diyeceğini biliyorum
sigara içmeme de kızardın
ama tam da şimdi yaktım
senle çocukça inatlaşmalarımızdan ibaretti
büyü sandığın
gizemin büyüsü dediğin şey.
aşk değildi
bin şahit lazımdı
kime sorsan yolu söylerdi
ama gittiğimiz yol,yol değildi
apaçık.
bir de
anlatsam neden aşk değildi
neden suç yok suçlu yok
bu aralar kelimelerime güvenmiyorum
beni yarıyolda bırakıyorlar
onlara inanmıyorum.
istersen eğer iki çift sahtekar söz
söylerim elbet
nasılsa aşk değildi o
aşık değildik
suç yok suçlu yok.
aslında doğru olan bu
dedim ya
sen de anlayamazsın
ve anlatamam ben de.
ama iki çift sahtekar söz söyleyemem aslında
kendimle çelişiyorum böyle işte.
işte hikaye tam da böyle.
işte bu aralar tam da böyleyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder