26 Temmuz 2010 Pazartesi

REST IN PEACE MJ


Michael Joseph Jackson.adını yazmaktan başka yapacağım,yapmayı becerebileceğim bişey yok.çünkü adının yanına en parlak,gösterişli kelimeleri getirsem düşerler,dayanmaz güçleri adının yanında durmaya.
senin yanında küçük kalırlar,onlar senin gibi dansedemez,senin kelimeleri telaffuz edişinin taklidini yapamaz,senin gibi esnek değil bacakları kolları.en kötüsü,senin gibi değil onlar.kötü,çünkü bakıp da seni görebileceğimiz hiçbir şey yok.
kelimeler böylesine ''senden,suretinden apayrı'' iken bir insanı sana benzetmemiz bile olmaz.yapsak kim bilir neye benzeriz.

çocukken,adını bile bilmediğim şarkılarını duyunca,senin bu dünyadan olmadığına inanırdım.kimse öyle şarkı söyleyemezdi.hem zaten onlarınki şarkı söylemek değildi.aşıktım sana.büyüyecektim,bi sürü param olucaktı,olduğun yere nasıl bi araba geliyosa artık,ilkine binecek gelecektim.yoksa öyle bi araba,büyük,koskocaman bi merdiven yapıcaktım.nasılsa çizim yapıyordum ya,kendim çizecek çivileri kendim çakacak,üzerine resimlerini yapıştıracak,kenarlarına renkli ampuller takacaktım.beni basit,düz bi merdivenle gelirken görmemeliydi MJ.nasıl olacaksa,konuştuğun dili bilecektim,bu yüzden zorlanmayacaktım konuşurken.öyle ki,Senle aynı dilde Senin şarkını Senin gibi söyleyebilecektim.en azından deneyecektim.taklidin taklidi bile olmayacaktı biliyorum.

ben de senin gibi dansedicektim.en azından senin bi küçük boyun olucaktım.ya da öyle sanıcaktım.

artık kimse yok.adını bilmediğim,bilsem bile söyleyebileceğim bi şarkısı yok kimsenin.kimse başka bi dünyadan değil.kimse 'öyle' şarkı söyleyemiyo.konuştuğu dili biliyorum tüm şarkıcıların,en tuhaf dili bile belki de.ve dünyanın her yerine gidebilirim herhangi bi anda.merdiven yapmama gerek yok.bi anlamı da.kimse ulaşılmaz değil.


en kötüsü kimsenin adı MICHAEL JACKSON değil!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder