21 Şubat 2012 Salı

bir insanı evlilikten nasıl soğutursun sezon 1 bölüm 1

bu aralar bana evlilik de evlilik diye çemkiren insanların sayısında delice bir artış gözleniyor. birisi benden gizli millete broşür filan mı dağıttı acaba diye düşünmeden edemiyorum. ''evlilik evlilik diye reklamcıinsankişisinin başının etini yiyene 5 kg et veriyoruz. hele bir de onu evlilikten soğutursanız 1 yıllık etiniz bizden. geell vatandaş geell Lady Gaga bile etini bizden alıyuooeer'' şeklinde.

artık belli bir yaşa gelince, o an öğrenci misin çalışıyomusun aç mısın tok musun hiç farketmiyor, bu evlilik muhabbetleri için önüne gelen siftah yapmaya başlıyor. amansız bir yarış içindeymişçesine herkes birbirinden farklı gerekçelerle gelince istemeden de olsa durup düşünmeye başlıyosun. ''harbiden lan adam haklı'' diyosun, o kadar ikna edici konuşuyorlar yani. reklamcı olcam ama adamlar benden iyi ikna ediyolar valla. asıl amaçlarını henüz çözememiş olsam da, sinsi bir plan içinde oldukları kesin.


teker teker gelin olumm

şekerim düşmüş mesela çok acil bişiler yemem lazım yoksa düşüp bayılıcam ''senin yaşındakiler kendi yuvasını kurdu sen daha makarnanın suyunu koymaya üşeniyorsun'' demiyolar mı o an böyle içimde yaşama isteği ölüyor. keyifsiz oturuyorum pc başında pinekliyorum mesela, başlıyolar ''senin yaşındakiler para kazanıyor, senin yaşındakiler site kurup zengin oluyor, senin yaşındakiler ebesinin nikahına gidiyor''. heh işte tam o an ''eeh s..cem o benim yaşımdakileri o olcak lan!'' diye dünyaya bağırmak istiyorum!

öğrenci olmak, bekar olmak, aileyle yaşamak bu yüzden gayet boktan bir durum. tamamen bağımlı, gerizekalı, asalak bir tipsin sana ne gibi bir saygı duyabilirler ki. şimdi bunu okuyanlar şey demesin ''vah garibim külkedisi gibi yaşıyorr evlatlık mı edinsek bunu acaba''. ben ailemden memnunum da benim garezim bu tipik 'aile söylemlerine'. yemin ediyorum evliliğe en can atan kızı koy şu eve, ertesi sabah küfrederek çıkmazsa adam değilim. biliyorum çünkü. o yüzden ben de bu aralar, özellikle son günlerde değil evlilik, ev lafından tiksiniyorum. karşıma Brad Pitt'i getir, yok lan ona da çok ölüp bitmiyorum, hmm mesela getir karşıma James Franco'yu ondan bile kaçar giderim bi dk durmam. yemişim evliliği de yuva kurmayı da, evinin kadını olmayı da.


hayalim 3 kelime o da şöyle: bekar ve huzurlu

zaten oldum olası öyle deli gibi evlenme meraklısı bi tip değildim, he nedir, en fazla bi gelinlik görünce içim gider, ama o da ancak tarz bi gelinlik olması lazım, o kadar yani. onun dışında, bilenler bilir fanatik bebek hastasıyımdır ama onun için de evlenmek şart değil. ben yutuptan bebek videosu izlemeye razıyım valla, yeter ki beynimin dibinde dırdır etmesinler. erkeklerde bu psikoloji var ya hani, evlilikten kaçmalarının bir nedeni de bu hatta ''abi bırak yaee kadın dırdırı mı çekcem allasen'' bazen kendimi öyle hissediyorum resmen. böyle evlilikten kaçan, 30'undan önce evliliğe tövbeli erkek çoğunluğu gibi. yani dırdırın d'si bende yok, tam tersi yanımda herhangi bir dişi 2 dk dırdır etsin o an kaçasım geliyor. bununla kalmıyor, erkek olan herhangi bir canlıyı görmeye tahammülüm yok. çünkü bana evliliği hatırlatıyor, evlilikse maruz kaldığım bu işkenceye boyun eğmek demek. feminizm forever! \o/

hayır örnek verdikleri adamlar da nasıl biliyomusun, gayet de benim yaşımda ama 3. çocuğa hamile tipler filan. bi gidin yani rica edicem, örnek vere vere bu tipleri mi veriyosunuz. savunmaya geçtiğimdeyse acı gerçek şlap diye okkalı bir osmanlı tokadı şeklinde yüzüme vuruyor: sen kendi paranı kazanana kadar bu afra tafra sürüp gidecek. bi dk lan neyin parası, evlenene kadar mahkumsun şekerim kaçar yolun yok. napalım başa gelen çekilir, her gülün bir dikeni vardır diyerek başımı eğip he diyip geçiyorum.




ps. bu ara o kadar çok ''evlilik, yuva kurma, kendi evine sahip olma'' laflarını duydum ki, canını seven bana ev demesin. lafımı sokar giderim.

5 yorum:

  1. aman aile lafına kulak asma bekarlık iyidir, çünkü erkek arkadaşın oldu mu da bu kez "ee sizin nişan ne zaman" vs. gibi çift olarak mahcup oluyorsun bu kez. Bende soranlara artık diyorum ki en az 27imde evlencem varsın çıkmaktan sünsün ilişki kime ne yeaa yani dimi

    YanıtlaSil
  2. Bu "senin yaşındakiler yuva kurdu" lafları kaç yaştan sonra başlıyo yalnız? Ben bi itildim, küçüldüm de köşeme sindim şu an. Ayağımı ona göre denk alıcam, körpecik gençliğimle heba olmıyım :')

    YanıtlaSil
  3. ayşa: valla bu evlilik muhabbetinden bekarlığın sultanlığını yaşayamıyorum. o bu değil, yakında ana haberde beni görürseniz sakın şaşırmayın taksimde yürüyüş yapcam, üstüne de açlık grevine gircem oh mis gibi. hem zayıflarım da lan:/

    degdimisimdi: cicim bu muhabbet, sen azcık serpilip genç kız olduğun andan itibaren hoop diye başlar böyle yarışlara start verilir ya aynı öyle. hiç şaşmaz. yani 18'ini geçmişsen, hoşgeldin sen de aramızdasın. valla gençlik de heba oluyor, psikolojinin de içine ediyolar, her bişey heba oluyo. hayır yani artık ''cidden evde mi kaldım lan yoksa'' diye düşünmeden edemiyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
  4. Şu an 20 yaşındayım öyle muhabbetlere dahil edimedim çoh şükür. Fakat 2 yıl içerisinde senin yaşındakiler mezun olup, çalışmaya başlıyor konu başlıklı muhabbetlerde başrol olacağımı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. kıyamam ya 20 misin sen? yaşlandığımı yüzüme vurur gibi de söylenmez ki bu amaa :( hmm benim de bu evlilik muhabbetleri senin yaşlarındayken başlamıştı. tehlike çanları çalıyor sen farkında değilsin. enemm her yer kırmızı kırmızı oldu, kırmızı alarm mı o öyle(ödeştik ahah. intikamım acı ama gerçek oldu^_^)

    YanıtlaSil