2 Mayıs 2015 Cumartesi

Teyzeler halalar birleşin!

Merhaba sevgili dostum. Şimdi okuyacağın yazıdaki her şey gerçektir. Bu yüzden atacağın kahkahaların % 100 organik ve de orijinal olmasını çok rica edicem. Öhöm, hazır mısın?

2 yıl 45 gündür ben o eski ben değilim ve 2 yıl 45 gündür hiç bir şey eskisi gibi değil. Çünkü 2 yıl 45 gündür ben bir teyzeyim! Yani bu mısraları 775 günlük bir teyze yazıyor boru değil!

Teyzeler, halalar, dayılar ve de amcalar, kemerlerinizi bağlamayın çünkü uçacağız! \o/


Açılın ben teyzeyim!

Bir yaştan sonra etrafında her gün yeni yeni minik insanlar görmeye başlıyorsun. Ve bu öyle bir tür ki, her gün yenileri geliyor her gün! Hayır herhangi bir bilim kurgu filmi değil bu, gerçek. Bu, hayatın ta kendisi. O minik insanlar kimler mi? Senin yeğenler ya da arkadaşlarının çocukları. Ve bütün bunlar bir anda oluveriyor. Bıraksan hala çocukça hareketler yapacak kadar büyüyememiş ya da büyümek istememiş biriyken sen, günün birinde el kadar bebe kalkıp sana ''Teyze'' diyor ve olduğun yerde kalıyorsun. Küfretse bu kadar koymaz! Çünkü birinin sana teyze, dayı, hala ya da amca demesi ''Ulan az akıllı ol kaç yaşına geldin yaşından başından utan'' demek oluyor. Kısaca ''İnsan ol be kardeşim!'' diyor yani. Bir çeşit ''Allah belanı versin'' işte. Ölsek daha iyi tövbe tövbe. Gerçi benim yeğen bana teyze demiyor direk ismimle çağırıyor ve bu durum 2 buçuk yıldır hala istisnasız her defasında beni güldürüyor ama teyze demesinden iyidir işte ne güzel! Oh be en azından buradan yırttım!

Şöyle bir dönüp bakıyorum da.. Evlenip çocuk çocuğa karışmayan arkadaşım kalmadı bu artık klasik bir şey. Tamam belki bir kaç tane kaldı ama lütfen yani şurada ağız tadıyla tümevarım yaptırmıyorsunuz çok rica edicem. Neyse işte bütün bu çoluk çombalaklı arkadaşlarım artık öyle bir aşamaya geldiler ki, maşallah yakında torunlarının fotolarını filan layklayacağım diye korkuyorum öyle hızlı ve de hırslılar yani! Ne ara tanışıp samanlık seyran diyerek anlaşıp sonra da aynı hızla nikahı basıp bi de üstüne çoluk çocuğa karışıyorlar gerçekten hala anlayamıyorum ben. Evrenin sırrı bence bu ve bizim bunu çözmemiz gerek sevgili dostum. Hayır madem bunları yapıyorsunuz bizi niye teyze, hala, amca, dayı yapıyorsunuz? Kendi başınıza evlenip barklanamıyor musunuz güzel kardeşim, işin içinde bir teyze hala amca olmadan yuva kuramıyor musunuz? Olacak iş mi yani? Hayır evlenen barklanan sensin, bensiz olmuyor mu evlilik kurumu? Durduk yere hoop diye 25 yaş yaşlanıyorum ve bunda benim hiç bir rızam ya da imzam yok DÜPEDÜZ DOLANDIRILMAK derim ben buna!


Hayata teyze gibi bakmak

İşin garibi, o ''Künye'' bir kere yapıştı mı üstüne, hoop hemen öyle davranmaya başlıyor insan. Noluyoo diyorsun, ben artık bir teyzeyim teyzeler böyle davranmaz napıyorum ben filan diyorsun. Kafanın üstünde o saniyede teyze topuzu çıkıveriyor, sağ kolunda koltuk altına yerleştirdiğin minik bir çanta, boynunda yakın gözlükleri filan. Kim görse ''Tamam ya teyze bu'' diyebilir rahatça, çünkü senin artık teyzeden başka bir pozisyonun yok bu hayatta.

Bir de artık öyle bir nesil geliyor ki peşimizden.. Bıraksan seni beni bir punduna getirip binbir üç kağıtla ayakta kandırır gider. Çünkü teknolojiyle göbek bağından bağlı doğup sosyal medya emziriyorlar. O eski teyzeler halalar dayılar olmadığı gibi o eski yeğenler de yok anlayacağın. Misal, eskiden teyze dediğinde yukarıda betimlediğim gibi bir hanım ablayı gösterirdin, şimdi önüne gelen teyze oluyor o eski ağırlığı filan kalmadı yani. En önemlisi de bu teyzeler halalar amcalar yeğenlerinden daha çocuklar. Dünya tersine döndü bildiğin. Düşünsene artık çocuklar yetişkin gibi, yetişkinler de çocuk gibi. Kaç kez salakça bir şey yaptığımda yeğenimin bana koca bir insan gibi yargılayan gözlerle baktığını bilirim. Konuşmasına gerek bile yok yani, tek bakış yetiyor! Tek bakışıyla ''Allah canını almasın teyze!'' deyip gidiyor en cool afrası tafrasıyla.

Velhasıl... İşin şakası bir yana, abartıyor gibi görünüyor olabilirim ama isminin yanına günün birinde teyze, hala, amca filan gelince bunların hiç birinin abartı olmadığını anlıyorsun. Bambaşka duygular yaşıyorsun, artık bambaşka biri oluyorsun. Teyzeyim olm ben daha nolsun?



PS. Canım yeğenim, iyi ki teyze yaptın beni. Teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder