24 Ocak 2012 Salı

bütün kızlar toplandık

şu an hissettiğim şey: acıktım ama saat gecenin 4'ü. uykum yok ama saat gecenin 4'ü. zayıflamak istiyorum ama saat gecenin 4'ü. ha tabi bir de, artık aşık olmak istemiyorum ama saat gecenin 4'ü.

bu gibi durumlarda çoğu zaman yapıcak birşey yoktur. çünkü saat gecenin 4'üdür. tek yapman gereken yatıp uyumaktır. bunu yapamazsan eğer, koyunları saymak yerine keçileri kaçırabilirsin. kafaya takmamak lazım, relax olmak lazım, akışına bırakmak lazım. tabi bunları sadece söylüyorum. asla yapamadım, o ayrı. yapmaya çalışsam da başaramıyorum. neyse.

şu an yanımda kuzenlerim var. evet çocukları seviyorum ama bana kendimi yaşlı hissettirdiklerinde pek sevdiğim söylenemez. neden mi? Reklamcıinsankişisi(23), N.(11) ve N.(10). matematikteki aptal yaş soruları gibi olcak ama bu iki kızın yaşlarının toplamına 2 ekleyince benim yaşım çıkıyor. gel de kendini yaşlı hissetme:/ bide her ne kadar aramızda yaş farkı da olsa, birkaç saattir 'bütün kızlar toplandık' havasındayız. bi müzik açmalar, karaoke yaparken sevdiğin dangalağı düşünüp küfrederek anlamsız hareketlerle dansettiğini sanmak, aşk hakkında atıp tutmak filan. düşün bu kızların biri 10 diğeri 11 yaşında. nolcak benim halim ya durumum bu kadar vahim mi cidden.. ama ben zorluklar karşısında vazgeçecek biri asla değilim! yarın kızlarla dışarda takılmayı düşünüyoruz. evet belki sigara içmiyorlar ya da ettiğim küfürler karşısında bana eşlik etmiyorlar ama bunlar beni yolumdan döndüremez. ben bu yola baş koydum ve dönüşüm muhteşem olacak!

laf aramızda duruma öyle iyi adapte oldular ki, birkaç saat önce büyük kuzenim(tabi büyük dediğime bakmayın kendileri daha 11 yaşında) yanıma oturdu, başımı alıp kendi omzuna koydu ve gayet mantıklı ''sen mutlu olmak istiyorsun. önünde kapılar var, o kapıları tek tek açıyorsun..'' şeklinde beni teselli etmeye başladı. itiraf ediyorum, beni son zamanlarda bu kadar iyi anlayan biri olmamıştı. gözüm doldu. ve düşün ben bu kızın doğduğu günü hatırlıyorum. ki o doğduğunda onun şimdiki yaşındaydım. ben yaşlı hissetmeyeyim de kim hissetsin.

şu an bunları yazarken yanımda oturan bu iki kız, bana iyi geliyor. ve şimdi ikisi de ne yazdığıma anlam vermeye çalışan gözlerle ekrana bakıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder