25 Mart 2012 Pazar

doğumgünüm bana geldiğin gündür - 2

işte yine bir yazıyla daha ekranınızdayım. çok özlediğiniz her halinizden belli, ısrar kıyamet. telefonlar yağıyor, her sabah ısrarlı maillerinizle güne başlıyorum. sevgi sözcükleri mi dersin, evin önüne çikolatalarla püskevitlerle REKLAMCIİNSANKİŞİSİ CANIMIZSIN SEVİYOZ BEBİŞİM yazmalar filan. gerçekten çok hoş şeyler yaşandı :) neyse uzatmadan konuya giriş yapıyorum. bugün yine, hangi kelimeleri aratarak bloguma giriş yapılmış bunu ele aliciim. başlıyoruz!

# bazı kızlar çok güzel. bunu demendeki amaç neydi çocuğum? kızlar güzelse güzel, olabilir, onu geç. sen neden bunu gugıla yazma zahmetinde bulundun gözünü seviyim tüketme beni burda. güzelse güzel, bak geç. hayır bide nasıl oluyor da güzele güzel diyebiliyorsun güzel senin olmayınca.

# herşey senin istediğin gibi olacak. kim o? kimsin aloov? olm meraklandırdın şimdi bak. böyle siyasetçi vaatleriyle gelme bana, seviyorsan gel konuş. yok, ben utanıyom ben yoğunum okuyom ben yaa diyosan da boş vaatlerini yazmıcan böyle ulu orta. erkeksin olm sevdiğini sen söylemicen de kim söylicek? ayrıca cidden sağol, arada insan böyle laflara ihtiyaç duyuyo valla bak :/

# ben anlayacağımı anladim bana elveda. sen gerizekalı mısın? yarebbim normal insanlar nereye kayboldular aghhhh!!! lan daha 2 saniye önce ''herşey senin istediğin gibi olacak'' diyodun ne dengesizsin anasını satayım. git gözüm görmesin, yanardöner seni!

# bunu nasıl yapıyosun bilmiyorum ama bana çok iyi geliyosun ♥ yemin ederim şizofrensin bak buraya yazıyorum. cidden soruyorum bak, iyi misin? çocuk oyuncağı mı olm ne bu böyle seviyosan sev sevmiyosan güle güle nedir yani esprin? kalbini de koymuş bide dangalak. hayır bahar geldi diye iletilerde kalp koymalar filan başladı anladık da seninki baya nevrotik hareketler. insan olarak sana tavsiyem, Bakırköy şurası bak yardımcı olurlar. soruna gelecek olursak, valla ne yapıyorum ben de bilmiyorum ama evet haklısın sanırım şeytan tüyü var bende bebişim farkındayım. teşekkürler^_^

# bak şimdi ne oldu. ne oldu eben mi kaçtı noldu ha noldu deli ettin beni! lan bi git! a-aaa deli midir nedir

# iskencedir bu. vallayi öyle. hayır yani her ay her ay olmaz ki. siz erkekler oohh yan gelip yatın anca, sen bu acıyı 1 gün değil sadece 1 saat yaşa var ya kadın gördüğünde önünde saygı duruşunda bulunmazsan adam değilim. kan ağlıyor içimiz kannnnn! hele dün var ya okuldan eve dönüyorum, o metrobüs yolculuğu nassıl çile oldu, önüme gelene çarpıyorum ayaklarım tutmuyor bir yerde yığılıp kalcam diye korktum. bitmedi o yol bitmedi. neyse sağ salim eve varabildim sonra bütün ağrımı acımı aldı canım evim.

#marilyn manson röportaj.
farkındayım yoğun bir istek var Marilyn'imle röportaj yapmam için. olm napiyim aradım konuştuk gülüştük hoş beş derken.. telefon bekliyorum ben de işte. ''ben döncam sana bebişim'' dedi, deyiş o deyiş bi daha da dönmedi pislik :/ hayır o kadar da methiyeler düzdük herifçioğluna, şunun yaptığına bak. aşkımın karşılığı bu mu olcaktı hee? sıradaki şiir sana gelsin Marilyn(kızgın ve aşkını kalbine gömmüş bir şekilde bakıyorum şu an)

sevdim seNi yEteRi kadaR
buNdan soNRa heRkes edeRi kaDaR ;)

# renkli boklar. tüm ciddiyetimle yorumu size bırakıyorum. yemin ederim vahim yani durum.

# falcı. bu da moda oldu, gugıla giren ''bi soralım bakalım hangi falcı iyiymiş reklamcıinsankişisi bilir şimdi'' diyor hoop soluğu burda alıyor. ama olmaz ki.. aklıma yine falcı getirdiniz bak. zaten bu aralar çıldırdım gitcem gitcem dedim şimdi de vizeler başladı anasını satayım. neyse artık 1 haftaya kalmaz uçarım falcıya. (not: bildiği iyi falcı olan varsa paylaşın burda böyle bir sinerji yaratalım bak gözümsünüz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder