20 Mayıs 2012 Pazar

yemek yemekle ciddi düşünüyorum

spora başlamamın üstünden sadece ama sadece 66 gün geçti. ıkındım tıkındım çok çabaladım ama hala 3 ay olmadı. zaman her zaman çok hızlıydı da ben spora başladım ya bi durmalar bi yerinde saymalar. delice sabretmekteyim.

son yazının üstünden epey zaman geçmiş, e arada bi sürü şeyler oldu. mesela ben yine yemeye tam gaz devam. yani öyle yok efendim spora başladım gelsin salatalar gitsin ananas suları filan değil basbayağı kafama göre takılıyorum. ama tabi özellikle son günlerde gece acıkınca kendime küfretmeye başladım bi umut ışığı az da olsa var yani. ama bazen o küfrü alıp bi güzel hoop anında U dönüşü yaparak evrene yöneltiyorum. nedir bana garezin, neden ben gece acıktığımda bişi yiyemiyorum diye bi iki söyleniyorum ama kısa sürüyor ben direk sucuk ekmeğe filan kafamı çoktan gömmüş oluyorum.

artık ciddi ciddi düşünmeye başladım. annem bana hamileyken nasıl beslendi acaba? hakkaten bak, hayır çünkü başka türlü bi açıklaması olamaz yani. gerçekten ilginç bi acıkma biçimim var çünkü. kahvaltıdan nefffret ederim yeni yeni sevmeye çalışıyorum 22 yılın sonunda, öğlen desen eeehh çok acıkmam sırf midem kazınıyo diye iki bişey atarım, akşam da öyle çok şeyolmaz ama abi saatler 11'i geçti mi benim şalter atıyo anında evrim geçiriyorum. Allah beni nasıl yaratmış töbe yarebbi yanlış da anlaşılmasın sözlerim hiç yoktan kim vurduya gidip maymuna filan dönmeyelim şimdi Allah koru yarebbi ona diyecek sözüm yok eyvallah da, ben nasıl bi insanım olm insan mıyım acebaa?! iştahım da zaten tam ciddi ciddi spor yapmaya başladım ya hemen artsın rekor kırsın hiç bu fırsatı kaçırmasın.

beklediğin şeyler sen onları beklemediğin zaman oluyo ya hani, ben de acaba acıkacağımı düşünmesem acıkmaz mıyım bu mudur asdfgsaf açlık başıma vurdu yemin ediyorum gerizekalı moda bağladım. gidip yastığıyla, arabasıyla hatta Eyfel'le nikah kıyan tipler gibi ben de gidip mantıyla waffle'la nikah kıycam o olcak. valla oraya doğru gidiyorum başka türlü bi son kesmez beni.

2 yorum:

  1. hay amk biz niye böle şişkoyuz ben anlamıyorum ki ya! pöeff!

    YanıtlaSil