2 Mayıs 2012 Çarşamba

niyette değil diyetteyim bebeyim - 2

yok yok ben anlıycağımı anladım. valla ya eminim artık, ben diyet miyet yapamam! olmuyor yani yapcak bişi yok. yapamıyorum öyle motomot, robot gibi bi listeye bağlı kalamıyorum. kendimi bildim bileli 'diyet' adı altında türlü aç kalmalar, suya meyveye abanmalarla iki günde bir beden inceleceğimi sandım durdum. ta ki bu seneye kadar. ve 1,5 ay önce belki de hayatımda ilk kez ciddi ciddi inanıp diyet yapmak istedim. yine olmadı, yine hüsran...

bi kere o diyet listesi denen şey öyle salak saçma şeylerle doldurulmuş ki.. adam mesela sana diyoki, git diyo öğle yemeğinde şunu şunu ye. dediği şeyler de gidip okul köşelerinde kampüs kantinlerinde yenecek türden şeyler değil. hadi diyelim öğleyi hallettin, bunun öğün araları var. her dakka ağzımın kenarında grisini, diyet piskevüt, meyve çöpü yada benzeri şeylerin kırıntıları olmak zorunda. adam resmen bunu emrediyo! hadi diyelim onları da şeyaptın, e akşam yemeği nasıl olcak? saymış da saymış, üstelik gramlarıyla. üşenmemiş gramlarını da tıkır tıkır yazmış yaa. bi kere evde ne pişerse onu yiyorum, kalkıp gram gram yemek pişiremem valla sori. Allah ne verdiyse, mutfakta pişen bize de düşer misali oturup misler gibi anamın yemeğine abanırım valla kimse kusura bakmasın. hayret bişey. evcilik oynuyoruz sanki burda.

hocam bari diyet listesini attığın mailde o zalım sözleri sarfetmeseydin. bak aynen şunları demiş: Selam... Diyetini birebir uygula ve sabırlı ol!! hadi göriim seni.. görcen tabi başka napcan. biliyo tabi mideme söz geçiremiyorum, bu tombiş kollar simitler mümkün değil bir günde erisin, biliyo tabi daha uzunca bi süre beraberiz, yolumuz uzun, yazar tabi göriyim diye. maalesef hocam, benden kolay kolay kurtulamıycaksın :/ bak ama ilk cümle beni benden aldı: diyetini birebir uygula! hiç aksatmadan o diyeti birebir 2 gün yapsam vereceğim 5 kiloyu şimdiye çoktan vermiştim, ama işte nerde bende o istikrar o kararlılık. öyle hırs olsa bende, zaten spora gitmez, diyet köşelerinde sürünmezdim. sabırlı ol'u da eklemeden edememiş. cınım ya. ah be hocam sabır bende ne gezer.. yanlış ata oynuyosun sen.

velhasıl..  1,5 ayı devirdik devirmesine de, ben hala bir an önce kilomu verip köşeme çekilip yoluma kaldığım yerden devam etme derdindeyim. al sana sabrın kralı! hayatta hiçbir şey kolay olmuyor, kolay olan şeylerin de zaten bir anlamı olmuyor ama, şu 1,5 ay ömrümden ömür aldı diyebilirim. bişeyi beklerken delicesine sabırsızlanan bi tipim ben, 1,5 ayda zar zor 5 kilocuk verdim o da kim bilir su mudur, saunaya girdiğim için boşalan ter midir bilinmez. eskiden çok pisboğaz bi tiptim şimdi yemek yemeğe üşeniyorum, daha doğrusu buna vicdan azabı da diyebiliriz. çocuğumu kesip gelmişim gibi bi his töbe töbe. ama en çok da yeme eyleminden tiksindim yemin ederim. hocanın o her derste ben orda ölüp ölüp dirilirken gözüme ''ee kolay mı sanıyosun, yedin yedin noldu şimdi'' bakışı zayıflayacağıma olan 2 gr umudumu da şıp diye yutuyor gidiyor. diyet listesi hazırlarken o kadar gram gram hesap kitap peşinde koşcaana 2 gr umut vereydin şimdiye vereceğim kiloları çoktan vermiştim hoca.




ps. bi ara tombiş tombiş insanların yarıştığı yeni bir hayat programına başvurmak aklımdan geçmedi değil hani

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder