14 Ağustos 2011 Pazar

ben mesela sana burdan uçarım mesela

''ama ben onun için bunu yapmıştım, ama ben onun için şunları yapmıştım.''
hiç amalama, salaktın ki onu onu yaptın. önemli olan sen bişey yapmadan iyi, dürüst, sadık ve aşık kalabilen birini sevmek ve ona değer vermek. önümüze gelene aşık olmayıp bin tekme atsak, bizi seveni de bağrımıza bassak bütün bunlar olmıycak ama bunu anlamamız maalesef bir ya da birkaç ilişki deneyiminden sonra oluyor.
çoktan ayrılmışsınız, ohoo köprünün altından kaç ton su aktı da sen hala yaptıkların için hayıflanıyosan, sen hakikaten o ilişkide seven tarafmışsın. sevmeseydin elbette ki bi eylemde bulunmayacaktın, armut piş ağzıma düş. her zaman bi taraf hep daha fazla seviyor klişesini söyleyen adamı bulup elinden öpesim var.
ilişkide sevmeyen taraf da hep çabuk unutan oluyor. emek vermediği, hep istediği, sevgisini göstermediği hatta sevmediği yetmezmiş gibi kendini haklı gören de hep o oluyor. defolu mal!
hassas kadınlar ilişki için pişmanlık duyarken, demet akalınvari olanlarsa sıradakii diyip gelecek maçlara hazırlık yapıyor. erkeklerse ayrılığın 2. günü değil, ayrılık çanlarını duyar duymaz hoop göz direk öteki kızlarda. sonra onun sevgilisi olduğunu sana kızcağız da ilişki için çabalasın dursun garibim. doğanın kanunu bu, istisnasız hepsi doyumsuz anacım. şimdi erkekler bana ister kızsın ister kabul etsin ama maymun iştahı deyimi kesinlikle onlar için sarfedilmiş. ve maymundan geldiklerini de göz önüne alırsak ta ta ta taamm herşey açıklığa kavuşuyor.


bu sözler eski sevgilime

yalın yeni şarkısında diyor ya anlat güzel mi oralar, eminim güzel. ben yokken, ben onu arayıp sormuyorken ben elini tutmuyorken ben yanında değilken eminim güzeldir. içi de rahattır. istediği kızla konuşur, istediği kızı baştan aşağı süzer kıtlıktan çıkmış gibi. istediği kızın sevgilisi olur hatta istediği kız gelir evinde kalır karısı gibi oh kebap. çünkü artık canımı yakmıyor. yeter ki aklıma gelmesin -ki gelmiyor da artık. isterse benden nefret etsin, yeter ki ona karşı duyduğum bu hissizliğe yakışsın bari. bazen onu özlediğim, yanımda olsun istediğim başını omzuna koyup herşeyi unutmak istediğim zamanları hatırlamak içimi yırtarak canımı acıtsa da onu özlediğimi inkar ediyorum. onu özlemenin hiçbir anlamı olmayacağından bunu yapıyorum. bugüne kadar zerre haketmediğinden ve bundan sonra da asla haketmeyeceğinden bir de. ki özlediğimi sandığım şeyler de ona dair olanlar değil, tamamen benim ona yüklediğim anlamlar. o zaman da etkisiz elemandı şimdi de. değişen hiçbir şey olmadı yani. egoistliğe kapılmıycam, onun da beni özlemekten ölesiye kaçtığına eminim. peki ben neden kendimi öldüreyim bile bile.
o hep istediği kuralsız, cesur, geri kafalı olmayan, her istediğine evet diyecek köpeği olacak kızı da bulup evlenir modern beyimiz. değil gece dışarı çıkmak, eve girmeyecek rahat kızları da olur, nasılsa bişey demiycek ya(!). ben de aklıma geldikçe gülerim. yaşasın bakalım istediği gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder