9 Haziran 2012 Cumartesi

arar bulurum izini bilirsin zır deliyim ben

insanlar türlü türlü.. bloga gelirken nerden gelmişler, neyi aratmışlar da buraya gelmişler, noktasına virgülüne dokunmadan aynen yazıyorum işte son veriler.  

tam koltuga oturusun ya ozaman annen bisi ister: olduğun yerde kal ve derhal ölü taklidi yap. şimdiye kadar denemedim ama çalışabilir. ah bide o istediği şey de gereksiz bişi olur, of hayattan soğursun. sonra o eski halinden eser kalmaz, aynı yere otursan da nehir aynı nehir değil ki yıkanasın aynı nehirde(Herakleitos, dostum seni andım bak).

arabesk dinliyorum diye kızlar bakmıyor: ne desem bilemedim şimdi. seni teselli edeyim desem kendi çizgimden çıkıcam, onlara hak vereyim desem senin kalbin kırılıcak. iyisi mi elindeki arabesk müziği yavaşça yere bırak ve sakin ol. taraf tutuyorum: onlar haklı!

rüyada platonik aşki görme: milyon kere başıma gelmiş bişi. bi işe yarıyor mu dersen, şöyle anlatayım. hani gecenin bi vakti acayip acıkırsın. önce bi süre sabredip kendini kandırırsın ama artık dayanamayıp gözün dönerek mutfağa uçarsın ya. sonra homini gırtlak götürdüğün o yiyeceklerle yalnızca birkaç saniye dünyanın en mutlu insanı olup saniyeler sonra delice vicdan azabı olarak geri döner, aynısı bu işte. sadece rüyanda görürsün onu, sabah uyanınca kalpte bi ağrı, safi dert yahu, hepsi bu. boşver sen onu, sana maşuk mu yok. karşılıklı sevgi en güzeli, al sana abla tavsiyesi.

guzel kiz ama yuzu tam belli olmasin: he sen çirkin ama sempatik olsun diyosun, peki olsun. da işte yanlış yere geldin sen dostum, kız ne arar burda, öyle böyle birine benzer bi halim mi var lan terbiyesiz!

chok deli resimler: aChayip bisHeysiN sEnN! sEndEn deLi oLmaSın oNLaR Da deLidiR isHte nApSın yAzıK..
  
yürüyüş ile kilo verenler: bu da moda oldu. zayıflamak isteyen hoop soluğu burda alıyor. adeta bir Osman Müftüoğlu, bir Taylan Kümeli oldum dostum. piyasada hatrı sayılır demirbaş oldum, Ebru Şallı kadar olamasak da biz de tutunmaya çalışıyoz işte burlarda.

senı sevıyorum bilmiyorsun: kanıtla o zaman napiyim yani, hiç. gelmiş atar yapıyo adama bak. eskiden olsa ''cınım yaa:( '' derdim belki ama.. kapı açık arkanı dön ve çık istenmiyorsun artık.


ps. yepyeni yazılarla en yakın zamanda acayip deli geliyorum! sürprizler çok yakında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder