17 Eylül 2010 Cuma

sana benzeyen





3 gün önce sana benzeyen birini gördüm vapurda.yüzü hala aklımda.nasıl olmasın,tıpkı seni çıkaramıyorsam aklımdan,sana benzeyeni de mıhlanmış gibi 3 gündür aklımda.inatçı mı inatçı,masum bir yüz.inatçı,çünkü tıpkı senin gibi direniyor gitmemeye gözlerimin önünden.yanında bir genç kız vardı.aşikar,onun sen olduğuna artık itikat edecektim ki...yalnız olmadığını görünce nasıl da inkar edercesine başımı çevirdim.sen olamazdın.hayır kıskançlık değil bu.sen olsaydın...senin yanında...büsbütün ölmektir bu.kadınlık içgüdüsü değil,yalnızca ölmeye koyulmak.

nasıl da her şarkıya yakışıyor yüzün.yüz verince astarını istiyor,gitmiyor günlerce aklımdan.sonra zaman aşıyor kendini,zamanaşımı oluyor da,unutuyorum olmuyor.unutmuyorum.ucu bitmiş bir kalemi yeniden açmak gibi oluyor sadece.daha renkli,daha gerçek,daha var gibi.üstüne basa basa seni düşünüyorum sonra.altını çiziyorum varlığının,daha bir sen oluyor sana dair herşey.sonra bir gün,ansızın,hiç aklımda yokken bir yerde sana benzeyen birini görüp sana yeniden aşık oluyorum.

3 gün önce sana benzeyen birini gördüm vapurda.yüzü hala aklımda.sense çok uzaklarda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder