8 Eylül 2010 Çarşamba

ve mutlu son





3 ay tatil yapamadım.millet tatil fotoğraflarını facebook'a eklerken,ben yalnızca bi seyirciydim evet.ama sıra bende artık!ta kendisi!evet,belki yaz bitmiş olabilir,hatta eylülün ilk haftasını da hoop fırlattık geriye falan ama tatilin ne zaman nerede geleceği belli olmuyor.aşk gibi bişey.gelince tutamıyosun.her neyse.koca bi yaz tatil yapamamış olmamı bile unutturmaya,artık tüm o tatil yapamamışlığıma sövmelerime son vermeme yetti de arttı bile bi akşam yemekte bizimkiler konuşurlarken ışıl ışıl parlayan o kelime:TATİL!nasıl da açmışım demek,duyduğum an benim bi yüzümün aldığı ifade var.gözler fal taşı.tabi önce benim gidiceğim meşhuldu,hatta yoktu öyle bişey.ablamlar gidiyo,hadi bakalım sen de gel dediler küçük abime.ben akıllarından geçmiyorum tabi o sıralar.anacım bunlar halden anlamıyolar.bi demiyolar şu kızcağız koca bi yazı istanbulda geçirdi.neyse ki o an artık valide mi peder bey mi ortaya attı bu öneriyi bilemiyorum ama benim de götürülmem söylendi(hani çocuğu alır götürürsün ya attaya,aynen ona benzer bişey oldu lan,kendimden tiksindim,ama ne olursa olsun tatil candır,herşeyi boş geçiyorum) falan işte.hobaa benim antenler,uydu,radar madar herşey direk konuya yöneldi.gayet böyle kendi halinde çorbasını yudumlayan insan kişisi,oldu mu sana meraklı insan kişisi.ben tabi direk nereye gidilicek,ne zaman gidilicek,kim gidiyo,napıcaksınız orda...başlasın çeneyi düşürme faslı.o an tam olarak neler olup bitti,kim ne söyledi artık o anın heyecanından vs net değil kafamda.ama sonucu şu ki,tatile gidiyorum!
bavul(ne bavulu,orta boy bi çanta yetti,en nihayetinde 3 ay değil 3 gün tatil,peh!)hazır.3 gün müç gün ama ben yine de sanki 3 aya sığacak kadar anı toplayıp getiricekmişim gibi hissediyorum.yaz değil ama,hayatımın aşkını bulurmuşum bide.yok devenin nalı!kim kaybetmiş ki biz bulalım hem!neyse,öhöhmmm..
kendime otokontrol babında söylemlerim başladı bile.kendi başıma anne kesildim resmen!annemin yorulmasına hiiç gerek kalmadı.denizde çok kalma.güneş altında çok durma.denizden çıkınca üşütürsün çok kalma.yemene içmene dikkat et.zıkkımın kökü!ulan tatile gidiyoruz ama hala bi boğazından getirmeye çabalamalar,tadını doya doya çıkaramayacak oluşlar...valla kendi başının etini kendin yemek diye buna deniyomuş meğer.neyse neyse.ben tatile gidicem ya,benden sonrası tufan hacı.artık dönünce yazıcak çok şey bulmayı diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder