13 Mart 2011 Pazar

çok pis kaşınıyorum


çocukken şu alerjiden neler çektiğimi bi ben bilirim.kaç kez doktora gittiğimizde hepsinin de farklı günlerde farklı ses tonları ve farklı bakışlarla ama senkronize bi şekilde söylediği tek bi şey vardı: yumurta, acı, yağlı, tatlı yemiyceksin! dostum tamam da sen o yaşta bi çocuğa tatlı yeme dersen o çocuk sana gardını almaz mı! off bi de acı yeme diyo bak şu terbiyesize! olm ben kendimi bildim bileli acıya aşığım bi kere. geriye kalıyo iki seçenek. bi şekilde yılları yedik ve bu yaşa geldik. şimdi özellikle son 2 aydır nasıl bi alerji illetinden muzdarip olduğumu anlatamam. her yerimde acayip kaşıntılar, kaşısan yanıyo kaşımasan ölüceksin kaşıma isteğinden. öyle bi ızdırap. doktora gitmedim. gidiceğimi de düşünmüyorum. çünkü tıpkı çocukken sözleşmişçecine söyledikleri şeyi duyucağıma parmak basarım. ben de madem doktora gitmiyorum, o zaman kendi doktorum olucam dedim. yumurtayı az yemeye başladım mesela, yağlılardansa gözümün üstünden bakmak suretiyle kaçışlardayım. nasıl pis pis bakıyo bana ama o yağlılar ah, küfreder gibi! amann yemişim onun yağlılığını, ben ondan kaçarken yağ çeker gibi yalvarışını. herkes yoluna bebişim, üstü kalsın.

tabi acıdan asla vazgeçmiceğimi herkes biliyor. gördüğüm her yemeğe hiç düşünmeden acı koyabilirim. annem beni her gördüğünde yasadışı bişey yapıyomuşum gibi değişik bi surat ifadesine bürünüyorum tabi. sanki yemeğe acı koymuyorum da masum birine acı çektiriyomuşum gibi. tatlı desen, 22 yılda zar zor azaltabildim düşün.yeni yeni farkediyorum nutellanın namıssızlığını. namussuz da değil ama namıssız! o kim lan, sıkıyosa teker teker gelsin.

şuan mesela nasıl böyle can çekişiyorum allam. birine kızınca ''sen çok pis kaşınıyosun!!'' derler ya, arkadaş ben kimi kızdırdım da kaşınıyorum böyle. hayır hiçbir şey değil, uluorta kaşınmaya başlasan bitlendin sanıcaklar. kaşınmasan oturduğu yerde pıtı pıtı dönüp duran rahatsız bişey gibi durucam. hani hapşurucakken hapşuramazsın ve yüzün anlamsız mimiklerle dolar taşar ya, kaşınmak isteyip gururuna yediremeyip kaşınmayınca da deli duruşlarla aleme madara olursun üstad. bahardan mı yoksa alerjik bi insankişisi miyim bilmiyorum ama...


mahvoluşlardayım bildiğin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder