1 Mart 2011 Salı

ismail yk'dan geliyor: allah belanı versin


hiçbir zaman mıymıy kızlardan olmadım. nasıl derler.. böyle çıtkırıldım, dokunsan ölecek, öyle narin. tabi böyle olmaları dış görünüşlerini de allahına kadar etkiliyo. kolları incecik olur bunların böyle, bacakları falan da incedir tabi. ah tanrım, hele o düz karınları yok mu! her neyse daha fazla fay hattının kırılma sesine benzer kıskanma seslerime maruz bırakmayayım sizi, acıdım valla.

efendim bi insan bütün halinde mi çelişkisiz olur! ruhu ince(bak orda durucaksın usta, o konuda elime su döktürmem kendim yıkarım elimi), kolu ince bacağı ince, karnı düz, sırtı pek(bu pek olmadı galiba?!), bir efendime söyliyim sonbaharda kurumuş yaprak gibi. say say bitmez. şu yaşıma geldim, hiç de özenmedim inan bak. kabayım, kabul ediyorum yani. bunu herkes söylemiştir bana(en sık ve özellikle de annem söyler. sağol be anne, sen de mi)

''kızım biraz daha kız gibi yürü.''

''kızım daha zarif ol.''

''kızım şöyle kızım böyle.''


burdan sesleniyorum bir kez daha büyük zevkle: tamam annee!!!!


şimdi tüm bunları neden mi yazıyorum? olağanüstü bi olay yaşamadım canım korkmayın. sıyırdı diyelim. sabah okula gitmek üzere her zamanki gibi yollara düştüm. allahım o sabahları metrobüs çekilmiyo yeminle. katil olabilirim, abartmıyorum. neyse. bu metrobüs tın tın gidiyo şimdi, geldi zincirlikuyuya, aktarma olucak ya iniyo şimdi insanlar. kol kadar çizmeyi giymişim, topuk desen hayvan gibi. sabahın körü pıtı pıtı yürüyo insanlar inmeye çalışmacalar falan. ben bi uyku mahmurluğu mu desem, sabahları öküz gibi bişey olduğumdan mı dem vursam bilmiyorum ama ben bi inmeye çalış. hobarey diye bi düşeyazdım. böyle ayağım mı burkuldu nolduysa. bi de kış ya, lahana gibi böyle kalın kalın giyinmişsin tıpkı çizme gibi hayvan gibi mont. hani orda düşsen bile gene bi gülümsersin bi şirinlik, hani amann düşmek nedir ki üstad der gibi şirinlikler yaparsın(hoş, o kalabalıkta millet üstünden geçer bi de yüzüne bakıp şirinliklerini mi görcekler). nerdee! öyle kaba kaba montlarla çizmelerle hangi şirinliği yapsan ayı gibi görüneceksin yine.

hah işte başta bahsettiğim o zarif kızlardan biri olsaydı yerimde, ayağının burkulmasını falan geç. hayvan gibi düşse yine göze batmaz. ben artık kemiklerim mi kalın yoksa hakkaten bi ayılık mı var benim hamurumda bilmiyorum ama ne yapsam daha kaba duruyo arkadaş. bi de şansıma, yakın arkadaşlarım falan benden hafif bi kısalar, yahu bi insan istediği şirinliği yapsa kaç yazar. böyle dev şişman bişey. özgüven eksikliği falan değil bu. kendini tanıma, kendini kabul etme. hakkı bulut ne güzel söylemiş ''ben buyum'' diye. tam da bu.



neyse akşam akşam çok dolmuşum kendime karşı. iyi oldu arada yapmak lazım böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder