13 Haziran 2011 Pazartesi

en güzel intikam şiddet içeren intikamdır!


biliyorum bunu okuyosun gerizekalı. öyleyse şimdi çok daha zevkle yazabilirim. hakkında hiç iyi düşünmüyorum. sırf bi tarafın öyle istiyor diye tanımadığın kızlarla konuşmak isteyeceksin. üstelik öyle yüzyüze falan da değil, bi ekran karşısında büyüttüğün oturma yerlerini daha da büyüterek ve oturduğun yerde her gece öküz gibi tıkınarak. sırf o kızlar sana cevap veriyor diye kendini bişey sanıcaksın. hatta hayallere dalıcaksın, saçma erkeklik gururun okşanıcak, beni unuttuğunu sanıp beni artık sevmediğini sanıp kendince benden intikam almak isteyeceksin. sözde intikamını görmicek duymıcak ve hiç anlamıcam, hiçbir şey hissetmicem. artık kendini kaptırmayacağını sansan da herhangi bir gerizekalı kızın sana merhaba demesiyle bile kendini ona ait hissediceksin. ama biliyorum beni özledin.

senle ilgili çok çeşitli ve şiddet içerikli çılgın projelerim var. korkma korkma, yüzünü bile görmek istemiyorum. elimi bile sürmem yani. sadece varlığın bile yetiyor. şimdi öncelikle araç çekiciyle sen habersizken böyle tependen cımbız gibi hoop çekip sıcak asfalta fırlatsınlar seni. beyin yok da, beynin yerinde artık ne varsa asfaltta erisin, yeni dökülmüş o asfalta koca bedeninin izi çıksın sonra gelip o ize önce tükürsünler sonra içine hayvan dışkısı döksünler sonra 2 gün bekledikten sonra çıkarsınlar, heykel diye şehrin dört bi yanına diksinler. cibilliyetsiz, böyle meymenetsiz dururken şap şap tokat manyağı yapsınlar seni, tam kaçmaya çalışırken karşıdan saatte 486 km kız yapan bi tren sana doğru gelsin ve kılpayı kurtul. zaten onun korkusu bile yeter. tam nefes nefese kalmışken hızla bi helikopter gelsin ve seni dünyanın en derin okyanusuna atsın. çırpın çırpın ama yerinde say. overlok makinası ayağına gelsin, ayağının acısı yetmez, overlok makinası sana girsin. ellerini ayaklarını bağlayıp yere çiviledikten sonra tependen bir kova solucan tarantula böcek döksünler. farelerle dolu bi fanusun içine atsınlar, orda o fareler her bir tarafını yesin ıyyy. reklamlardan ve reklamcılardan nefret edersin tatlım. bu yüzden bi grup reklamcı seni önce travesti kılığına soksunlar önce o şekilde göbek atarken çekip reklamını yapsınlar. çok tutacağı için bu defa da kameraya bakıp tülay ne olur geri dön tülayy diyen adam gibi ağla zırla sümkür. Amerikan filmlerinde hep görürüz ya suçlu yakalanır bir önden birde yandan fotoğrafı çekilir. hah tüm o yapılanlardan sonra en son aynen öyle fotoğrafını çeksinler. sonra eline versinler, öhöhm yani o suçluların ellerine verilen şeyden versinler ve üstünde ben ayıyım ben dangalağım ben gerikafalıyım ben işe yaramazım vb bi sürü şeyler yazsın, yani kim olduğun.

bugünlük bu kadar işkence yeter sana. yeni bölümde yeni yeni sürprizlerle kaldığımız yerden devam edicez 'bebeyim'! haha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder