16 Mayıs 2011 Pazartesi

haydi kızlar oyuna


-yeaa bu da olmadııaağğğ
-o bokları ben yemiyorum. bok yiceğine bu kotları ye!!
-yemin ederim yicem bu kotları hee! valla yicem!

bir hafta başlarken gayet böyle keyifle ve kendi isteğimle ''yihuu zayıflıyom bennn!'' diyip yemeden içmeden kesilerek(tabi o arada spor yok, sonra kendi çapımda zayıfladığımı sanıyorum. sporsuz nasıl eriyceksin salak), o çok sevdiğim cipsleri, tatlıları, gece atıştırmalarını uzaktan ciğerim yana yana seyrederek mutluluğumu kovalıyorum. hiç bunun başka bi açıklaması olamaz. insan önce moralmen iyi olucak, sonra zayıflamaya sıra gelir nasılsa. ohoo, kime söylüyorum ama ben. kelin ilacı olsa misali, nerde bi diyetle tanışmak isteyen, isminin bundan böyle diyetle anılmasını isteyen, diyetle gayet samimi pozlar vermek isteyen birini görsem orada bitip tavsiyelerde bulunuyorum, Taylan Kümeli'yim ya ondandır. ama en fazla 3 gündür benim bi diyete dayanma sürem. 3. gün benim bi diyeti son kullanma tarihimdir. nasıl oluyo bilmiyorum ama bazı insanlar var böyle, önüne en kral sufleleri pastaları profiterolleri falan getiriyosun gıkı çıkmıyo. sanki 40 yıllık kan davası var aralarında, yüzüne bile bakmıyo lan onların. orda önce o tatlıları hüpürdetmek sonra gözümün önünde o terbiyesizliği yapan her kimse onu pötürdetmek isterim. o irade falan değil ama, dirayet de değil, metanet de. o basbayağı, bildiğin gerizekalılık. yoksa o Allahın lütfu hazine değerindeki nimetleri görüp de salyaları akmayan insan bizden değildir olm.

herşey bi yana, milyon kere diyet süzgecinden geçmiş biri olarak dün normal bedenimdeki jeanlere bile giremediğimi gördükten sonra, haa bi de bugün pazartesi olduğundan, yine ellerimi çırpıp işe koyuldum. siz yukardaki lafları duymadınız varsayın. öhömm..


zayıflamak isteyen kızlar ekran başına

bakın kızlar şişman prenses olmaz. şişman Lara Croft da yok. ya da geçenlerde hepimiz gördük, gayet de sıradan bi kız kraliyet ailesine gelin gitti. niye? çünkü kız zarif abi. bikaç bakış, bide tatlı bi tebessüm takındın mı gayet de prenses olursun. ama hakkını da yemeyelim 'prenses gibi kız'dı yani, allaiçin.

şimdi.. diyet falan diyoruz ya hatayı belki de burda yapıyoruz. buna eğlenceli bi isim koymakla işe başlayabiliriz. hmm mesela oyun diycem ben buna. mesela sanki bize böyle görev verilmiş tamam mı. tatlıdır, çikolatadır, abur cuburdur, ekmekdir bu tip şeyleri ı-ıh asla sevmiyoruz. yukarda saydırdığım insan tipi gibi nemrut bi tip olucaz. bunlar bizim köşe bucak kaçmamız gereken düşmanlarımız. haa bu arada Lara Croft ablamız gibi bişey olmak istiyosak, bunlar için bize düşman değil daha tehlikeli daha pis bi sıfat gerekiyo. mesela alacaklı bunlar, ya da hayatımızda sevmediğimiz insanlar var ya onlarmış. uff düşünsene çikolata seni çekemeyen kızlarmış. ıyy şimdiden tiksindim diyebilirim. sütlü tatlılarsa cici, öp onları öp.

ben bugün tüm paramı meyveye verdim. hiç acımıycaksın meyveye verdiğin paraya. bide her ne durumda olursa olsun içini acıtsa da diyet piskevütleriyle dolu bi çantan olucak.

arada bir vaktin varsa gir bi mağazaya, sana bi beden küçük gelen bi jean giy, Allahım o nasıl bi depresyondur. dünden beri gözümün önünden gitmeyen ayna karşısındaki bıngıldak ve kıpkırmızı halim. hele bi de söyleniyosun sürekli bunak gibi. etrafta cillop gibi tipler var, sen orda et yığını bi şekilde, huysuz salak bi tip gibi ordan oraya bildiğin yuvarlanıyosun. bunları düşün bak nasıl işe yarıycak.

çok denedim ama, sanırım zayıf kızları görmek sadece sinir bozuyo, başka da hiçbir işe yaramıyo. sonuçta kendi bacağından asılıyo o da senin benim gibi. izle tabi uzaktan ne zıkkımlanıyo diye ama ı-ıh, valla bak o tipler genetikten öyle ceset halindeler. öyle doğmuşlar yani, bizim bi suçumuz yok. boşuna ibrahim tatlıses şarkıları mırıldanmaya gerek yok. sonra kızlara çok bakarsak da kısmetleri kaparız düşün, adımız çıkmasın lan.

ne kalıyo geriye.. hah, tamam evren şike yapıyo. bazılarımızın ömrü diyet yaparak geçiyo ama kiloları çakılmış kalmış, hep aynı hep aynı. bazımız hayatında diyetin lafını bile etmiyo, yine de iradeli ya asla zararlı ve kilo yapan şeylere karşı bi aşkı yok. bazımız doğuştan ceset, boşan da semerini ye desem yiyecek, öyle pisboğaz ama sanırsın victoria secret'a çıkmış da ordan geliyo gibi. yani anlıycağınız, iş biraz da kendi bünyeni tanımakla alakalı. kendimize söz geçiremediğimiz ne varsa şöyle 1 ay kendimize karşı gaddar olup üstesinden gelelim. inanıyorum yapıcaz kızlar.

2 yorum:

  1. hasta oldum.... mukemmelsin sen :D duygularimi ruh ve psikolojimi anlatan bir yazi daha yok! YOKK !! seni ayakta alkisliyorum :)) canim benim YagmurE.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürü bi borç bilirim şekerim:)

    YanıtlaSil