7 Mayıs 2011 Cumartesi

kısa kısa şeyettim


-son zamanlarda neye dokunsam yer çekimine yeniliyo. kısaca çok sakarlaştım.

-kivi yeme hastalığı diye bişey varsa ona yakalanmış olabilirim.

-bahar gelmiyo gelmiyo diye küfrettik falan ama yaz da aynından yaparsa bilemiyorum heralde topluca bi deliririz.

-geçenlerde tek başıma sinemaya gittim. ismi kaybedenler kulübü olan bi filmde sadece çiftlerin olmasına mı şaşayım, o gün manitaynan limoni olmamızdan ötürü filmi koca salonda 5 çiftle izlediğim için melankoliye mi bağlayayım bilemedim. tüm üşenmeme rağmen evden çıkıp bide üstüne her yerde çift görmüş olmaktan tiksindim yeminle.

-'dağ gibi bulaşık' deyimini yaşıyorum resmen. valla da billa da dağ oldu, tepe oldu, şahitlerim var.

-hiiç işim gücüm yokken oturup tv izlemek istediğimde izlicek hiçbir şey bulamam. ne zaman böyle bulaşıklar bir olup üzerime üzerime gelir, çamaşırlar banyodan bağırarak küfreder, karnım aç olur bişeyler pişirmesem bile -hala o düzeye gelemedim malesef:( hayatta kalabilmek için bişeyler hazırlamam gerekir, salon ev değil de sanki dışarısıymış gibi dağınık ve leş gibi olur işte o zaman otururum birbirinden güzel filmler programlar diziler pıtır pıtır ekranda boy gösterir. çıldırıcim!

-o değil de boy göstermek ilginç bi laf lan. ayıp gibi sanki.

-dün farkettim: 22 gün sonra resmen yaz geliyo. tabi adam gibi bahar yaşamayınca anlayamıyosun yaz mı gelicek, kar mı yağıcak, sel mi götürücek. şimdi adı üstünde yaz geliyo. boru değil yani ressmen yaz yahu. yani benim şu diyet tam da zamanında yetişti. yetişti yetişmesine de arada kendimden habersiz piskevütle, çekirdekle, geç saatte yenen yemeklerle aldatmıyo değilim diyeti. biraz daha dişimi sıkıp, yine tatsız tuzsuz diyet piskevütlerine talim edip, acık daha spora abanıp dayanmam lazım. az kaldı çok azz^_^

-dün ilgili makamlara gönderdiğim şeyler bi işe yarasın var ya evrenin elinden öpücem. nasıl yaparım bilmiyorum ama öpücem yani.

-bi ara yoga kartları almıştım. duruyolar öyle odamda melül melül. üzerlerinde hala bi işe yaramamış olmanın burukluğu var. yazık.

-artık net: hangi alanda olursa olsun yetenekli insanlara hayranım. gelecek vaad eden genç oyuncular, kendinden emin ve harbi rockçılar, yaşıyla ters orantılı denebilecek kadar kalemi sağlam yazar ve şair gençler, öyle alışkın olduğumuz türden küfürlü saçmasapan aforizmalarla değil de hakikaten güçlü ve samimi tespitlerde bulunan twittercılar bloggerlar vs vs.

-diyete başlayalı daha sadece 1 hafta olmuşken 2 gün önce gidip bana dar gelen taytler pantulonlar falan filan aldım. tam oldular, olmadılar değil de.. yarın öbür gün artık sabrım taşar, gecenin 2'sinde hapır hupur tıkınmaya başlayaraktan gelir kilolar birer birer. sonra giy sen o taytleri dar pantulonları, yanlardan yağlar cıfır diye pırtlasınlar. işte bundan korkuyorum.

-2 gündür sırtımda 3 tane koca koca bant vardı. alerji içinmiş, neye olduğunu anlıcaklarmış. valla bu doktorların kafa nereye uçmuşsa bant yapıştırıp bunu anlayabileceklerini sanıyolar. belki de doğrudur ama bilmiyorum yani saçmasapan geldi lan. bi de bunlarla eğilsen eğilemiyon, kolunu oynatamıyon. beele robot gibi bişey. millet 3 gün 3 gece şenlik yapar, ben 3 gün gece robot kıvamında dolanıyorum. o değil de bugün gittim çıkardılar. 3 gündür bi kaşındı sırtım, anam kaşıyamıyorum bide. doktor bugün bantları çıkarıyo beele nasıl bi rahatlama. ama bi yandan da adama resmen ''yae elin değmişken accık kaşı orayı la'' dicektim de demedim şimdi yeriz paparayı.

-itiraf ediyorum: evet bebeklere karşı accayip bi ilgim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder