23 Nisan 2011 Cumartesi

etme


onunla o kadar şey yaşadık ki. sadakat mi, deli misin sen, hem de nasıl bi sadakat var. birbirimiz olmadan yapamayız biz. tutku desen, piuvv! dibine kadar tutku da cabası. alışkanlık da var tabii ama o bi duygu değil, saymıyorum. nasıl desem, aşk da çok yetersiz, kifayetsiz kalıyo onunla aramızdakini anlatırken. onu anası benim için doğurmuş hacı, gel de öpme o ananın ellerinden!

kaç mevsimi beraber yaşadık biz. kah böyle bembeyaz karlı günlerde oturdu yanıma, kah yağmur çamur. en çok da güneşliydi hava, dışardaki hava ne olursa olsun. çünkü o yanımdaydı, o vardı, onun elleri vardı, bana bakışı.

onun yanında bi başkasını görmeye tahammül edemem, bi başkasına bana baktığı gibi bakmasın isterim. biz yemin ettik, biz bi yola beraber baş koyduk, kaç gün kaç ay kaç mevsim oldu. onca emeğe, sevgiye, hatıraya ihanet etmektir düşüncesizce davranmak. o da böyle düşünüyordur eminim. ona güveniyorum, yapmaz saçma şeyler.










şimdi bunları sevgilime yazdım sanıyosunuz. ama sandığınız gibi değil, durun açıklayabilirim.

herşey soğuk bi kasım akşamı başladı diye başlamıcam tabi, o ne öyle. yok Adem'le Havva!
bi insan vicdansız olur da onun kadar olamaz. abi kadın tam 1,5 yıl boyunca(2 yıl bile vardır belki, düşün) beni benden aldı. kuruttu beni kuruttu! tamam dişçisin de bu kadar da acımasız olmasaydın dostum. tamam, bilmemne mezunuyum diyosun ama bu işler öyle olmuyo. kökte iltihap varmış, sen kalkıp 9 dolgu, 3 kanal yapıyosun. sonra aradan 1,5 yıl geçiyo artık rüyana ak sakallı dişçiler mi geliyo noluyosa ''aa iltihap varmış görüyonmu seğğğnnnn''. diyerek o dolguları tek tek oy, yeni baştan gerizekalı müteahhitler gibi işe giriş. yazık değil mi bana laağn!

2 yıllık macera dolu ilişkimiz bugün biticekti. olmadı, olamadı, kopamadık yine. gelicek cuma benden haber alamazsanız bilin ki menopoza girmiş gerizekalı müteahhit kılıklı dişçim katilim oldu. aşkına eşkıya çekiyoruz sanki mk.


duydum ki temeli oynak zemine gökdelen dikiyosun etme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder