1 Nisan 2011 Cuma

çok çalışmam lazım çook


bikaç dk oldu olmadı, fena açgözlülüğüm tuttu. ''boşan da semerini ye lan!!'' demeyin izleyenlerim, bu defa yemek değil derdim. boş vakit bulup en yakın zamanda önce kolaj sonra ebru yapmayı öğrenmem lazım. bastırdığım hayranlıklar büyüdü büyüdü bu hale geldiler işte. şu vizeler bi bitsin, açayım gözümü, açayım kollarımı, başlayayım kolajlarıma, ebrularıma, hatta haikularıma(evet evet bi de bu çıktı başımıza).

Haiku demişken, dün sabahın 6'sında Haiku denen şeyi öğrendim. örneklerine baktım, kimler ilgilenmiş falan derken, dedim tam benlik. çünkü bazen hakikaten seviyorum kısa ve vurucu laflar etmeyi. her zaman olmuyo o tabii, yetenek işi. ve çok yapmış olman da gerekir. hani diyolar ya bi işte usta olman için 10.000 saat harcamış olman gerek diye, feda olsun olmasına da burda benim delice sabırsız olmamı da hesaba kattım bi an.. hmm, du bakalım olucak inşallah. bi de bu 10.000 saat de işin şakası. ne biliyosun ben belki 9.999'uncu denememde bu işi başarıcam. neyse saçmalıyorum.

neden bunlar? yani neden kolaj, ebru, haiku derseniz de; bilemiyorum deme hakkımı kullanıyorum şuan. herşeyi de bilmeyelim. kesin olan bişey var ki, yapmadığım türlü çeşit uğraş ve hobilerle delice zaman geçiresim geldi. herhalde son 3 yıla yakın zamandır hobilere, bu tip uğraşlara falan gereken zamanı ayıramıyorum. bi aralar takı tasarımı için tonla malzemesidir, inciğidir boncuğudur evi tuhafiyeye çevirdim ama elimde patladı tabi. araya öss girdi, bi vize final gerçeği ŞRAĞPP!!! diye tokadını attı derken, evden okula okuldan eve bildiğin moron bi tip oldum. laf aramızda, bazen öyle bi lafta kalıyorum ki. burda atıp tutuyorum şimdi ama gelecek sezon kim bilir bu yapılacaklar listesi fincanın telvesindeki kabaran kabartı gibi kabarıcak! dilerim sular seller gibi çoğalmadan damlaya damlaya göl olmadan yaparım bunları.

yeni bişey öğrenince google'dan görsellere bakarız ya, onu bu akşam ve de mümkünse bi 1 ay falan yapmasam benim için daha karlı(yağan kar değil, zararın zıttı kar, şapkasız çıktık bu defa sori) olucak diymi sevgili seyirciler. yoksa bu saydıklarımın fotolarını videolarını görürsem çıldırabilirim her an. bakabilirim hayran hayran.



tatlılıklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder