22 Şubat 2011 Salı

adını biscolata koydum

şimdi... bi ilk yapayım bi ilk olsun dedim. daha önce yapmadığım bişey yapayım dedim. şimdi böyle diyince de kafanızda türlü çeşit ampuller yandı, belki de çok uçuk şeyler bekliyosunuz(hah tebrikler olsun bana, böyle 'uçuk şeyler beklemeyin' şeysini söyleyince de süprizin sürprizliğini sıkoç bırayt yardımıyla emdik yokettik sanki. her neyse. şöyle kuğl bi şekilde 'hey, bi sürprizim olucak' desem kısa ve öz olurdu. ama ben naptım, her zamanki gibi lafı dolandırdım. öhöm..

işin özü şudur ki siz sevgili izleyenler, blogda ilk kez bişey yapıyorum şuan. ve bi yazıyı yazmadan evvel sadece başlığı yazıyorum. yani yukarıda görmüş olduğunuz başlık, şu an cenin halinde olan bi yazının başlığı. böylelikle hem ben zaman kazanmış olucam iyi bi yazı okumanız için, hem de merak iyidir. fazlası öldürse de kedileri.



tatlılıklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder