18 Şubat 2011 Cuma

hiçbirimiz veda etmeyeceğiz

umutlu aşk şarkıları dinleyince aklıma geliyorsun. ayrılık şarkılarında da. dinlediğim her şarkı bizi anlatır gibi. ölmekten beter olmayı haketmiş olmalıyım. Tanrı istemezse yaprak düşmezdi, Tanrı istemezse insan ölmezdi ya; Tanrı ölmemi istiyor. öyle gülünç bi haldeyim ki. kendinden nefret etmek işte tam da bu. gurur, bi yere kadar kendini karşındakine iyi biri göstermeye çabalamak, başlardaki o taktikler, kendin inanmasan da karşındakinin seni olmadığın biri olduğunu sanmasını istemek... biz bunları aştık. biz senle herşeyi konuştuk. biz senle her ve şey olduk. herşeyiz. delileri severiz ikimiz de. ben soytarı oldum, sen şarkı. şarkılar susmazlar, soytarılar ölene dek soytarı kalırlar.

umrumda bile değil gurur. umrumda bile değil boşvermek. umrumda bile değil kötü olan şeylerin hiçbir zaman iyi olmayacağı. her tek başına birşey değil, olamaz da. şey de öyle. biz herşeyiz.

sararmış fotoğraflardaki iki yüz olmayalım. seni bana beni de sana hatırlatan, bizi anlatan şarkılar yıllarca dinlemeyip günün birinde herhangi bir yerde duyunca içimizi sızlatan şarkılar olmamalı. sen yabancı değilsin. ben yabancı olmayacağım. ben yabancıları sevmem. bir yabancıya bağlanmak istemiyorum. ve sen yabancı değilsin. ve sen...

yok lafı olmamalı. dilimde olmasını istemediğim o kelime de olmamalı. adı bile olmamalı. ayrı değil, aynıyız. ben hiçbir eski kıyafetimi atmadım. ben hiçbir eski kıyafetimden vazgeçmem gerektiğinde mutlu değildim. ben öleceğim dakikaya dek bu şeyi sevmeyeceğim. iyisi olmaz. o olunca kimse mutlu olmaz deme. evet olmaz. olmasın. mutlu ayrılık olmaz deme. sen istemiyorsun, sevmiyorsun, mutlu olmuyorsun diye olmayacak değil deme. sorun bu değil. mutlu olmasın kimse ayrılınca. ayrılmak hiç olmasın.


hiçbir şey istemiyorum.

günler veya haftalar veya aylar geçmeli çabucak. zaman ilaç ya da değil; zamanın ne olması gerektiğini göstermesi gerek. herşeysek eğer, bir hiç olmadığımızı göstermesi gerek. anlatamıyorum sanırım.anlatması da hissettiğini tam olarak anlatması da çok fazla zor.



tek bildiğim, iyi değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder