11 Ağustos 2010 Çarşamba

bir Padawan var benden içerü


artık bi Padawan'ım ben.evet.her ne kadar dünya gözüyle star wars izlememiş biri olsam da.insana bilmediği bi lakap takılınca 'o ne lan,iyi bişey midir ki' diye kaykılabiliyo olduğu yerde.ben de öyle yaptım.ama sonra gerekeni yaptım,ne demek olduğunu bana vahiy gibi yollanan linki açıp baktım öğrendim.öğrenmeye ne kadar açık biri olduğumu söylemiş miydim daha önce.mesela...neyse tamam saçmalıcağımı anlayıp U dönüşü yapıyorum şu an.
efendim artık bi Padawan olarak yememe içmeme dikkat etmem gerekiyo.öyle ağzıma gelen lafı söylememem,baktığımda görmem,duyduğumu anlamam,Jedi üstadın bi dediğini iki etmemem gerekiyo.tamam saçmaladım.tamam yeter küfretmeyin nolur.Padawanız da insan olduğumuzu unutmayın pls.neyse sonuçta insanlar saçlarını değirmende ağartmıyolar,Jedi olmak her yiğidin harcı olmamakla birlikte ve zat-ı alim de Jedi olmak gibi bi niyete sahip olmasam bile madem Padawan olduk gereken neyse yapalımcı bi zihniyete dün akşam itibariyle bürünmüş oldum.ah efendim bi bilseniz bu nasıl bi yüktür insanın omuzlarında.hani şimdi ben Padawan oldum ya(adımın da başharfini büyük harfle yazmak gibi bi olayım mı varmış lan benim,pardon lakabım)dünden beri nerde lan ışın kılıcım falan diyorum kendi kendime bazen.Jedi efendi bana Minik Padawan dediğinde keşke bunu da düşünseydi.neyse O'nun da başı işinden aşkın(hayır tersi olucaktı biliyorum ama belki ben kelime oyunu yapmak istiyorum.bi Padawan olduk diye insanlığımızı mı unutucaz allasen).en nihayetinde kolay diil hem Jedi,hem hoca,hem ME olmak filan.o da insan.onun da canı var tağammaaaa...burdan da sevgili Jedi'me saygılar yollamayı bi borç biliyorum yolluyorum.
başkası olma kendin ol.zaten Padawansın bi de konuşuyosun burda böle kelimeleri yuvarlayarak.terbiyesiz.insan mısın sen.de get,gözüm görmesin seni(yazar burda kendini dövmeye başlar.tekme tokat sesleri yükselir...).



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder