25 Ağustos 2010 Çarşamba

adam olmak ya da olmamak


çirkin erkeklerin kendilerini asilzade soyundan zannedişleri,'bişeye benzeyenlerininse' tavanı aşıp geçen yüksek özgüvenleri ama dünyayı versen aslında bi b.k yapamayacak oluşları...laftalıkları.etiketlerinin oluşu yalnızca.lakin onun da bir saçmalıktan ve rüyadan ibaret oluşu.evet.onlar ki sonsuz uykudadırlar!uyandırsan uyanmıcaktırlar da.mühim olan 'erkek' olmak diil,'ADAM' olmak!yazık ki,kadınlar onları uyandırdıklarını yahut uyandırabileceklerini sanırlar,yanılırlar.keşke asıl biz uyanabilsek bu çocukça düşten.düşmemiz mi gerek anlayabilmemiz için?!düşersek halden anlayanımız bulunmaz oysa!
feminist olma yolunda kararlı ve istikrarlı adımlar atmam değil tüm bunlara sebep esasen.zira durumum bazen beni de düşündürmüyo diil.gülünç de.öhömmm..
keşkeler çok.'olmaz'ları yoksayıp da oluruna bırakmak,olur sanmak hep yanılttı zaten bizi,beni.
bi kere baştan,bi erkeği hayatının merkezi yapman,o olmazsa güneş bile doğmaz o istemezse yaprak düşmez zihniyetine şappadanak erişmen en en en büyük ve sonsuzca aptallık!hayatın da sensin merkezi de.hem bi kere yanılıyosun,onun doğrusu ''tanrı istemezse yaprak düşmezmiş,tanrı istemezse insan ölmezmiş''.yani sen daha baştan kaybettin!
onların öyle büyük ve erişilmez saygınlıkları vardır ki,bi kadını sevmek mi?!!şaka yapıyo olmalısın!hele aşk?!ne o?!nasıl bişey?behlül itinden gördük bi kere hacı,herşeyi geçtim kızcağızın mezarında bile sevdiğini söyleyemedi dangoz herif!acı olan,gerçek hayatta 'binlerce behlül vaarr!'.dostluklar da tamamen çıkar meselesidir onlarda.tamam hepsi öyle diildir belki.zaten genellemeleri ben de sevmezdim eskiden.gel gör ki şimdi,birçok şeyin yalnızca genellemelerden ibaret olduğu gerçeği ışıl ışıl parlıyo her yerde.sanki onlar 'gel beni genelle' der gibi yürüyolar sokakta,'ben bi büyük genellemeden ibaretim' der gibi bakıyolar insanların suratına,genelleme genelleme ve genelleme...tamamen onlar demek.
her şarkı onları anlatıyodur onlara sorsan.her şiir...her kitap..şu ve bu.ama içlerini açsan hiçbir şey bulamazsın.şimdi bu yazımı okuyup da bi sürü bi sürü erkek,adam,erkek adam yada adam erkek çileden çıkıcak,küplere binicek,küplerden inip yazarı yaftalıcak.umrumda mı dersen,'umrum ve onlar' çok ayrı dünyaların insanları dostum.küçümsemek mi,yapma etme gerçekleri söylemek ne zaman küçümsemek oldu ha?bilseydim daha fazla küçümserdim!
''erkeglerdeaağğnn nefreğğt ediyoruaamm'' diye dolaşan ama kendiyle çelişen,çünkü günlük gündelik aşk(!)lar yaşayan,erkeklerin peşinde pır dönen tipik ergen kızlarımız gibi düşünüyosam bu benim sorunum değil,senin algısızlığın olabilir ancak sayın çirkin ama özgüveni bol adam erkek kişisi.
velhasıl,bu ve benzeri mevzularda söylenecek çok söz,dil dökecek çok laf,anlatıcak ve anlatıcak çok durum var.ama onca emek,zaman,beyingücü,alınteri vs ve bu konu?ayriyeten söz bana düşer mi bilmem,ama işleyen demir pas tutmaz,bi de yaşadığımız hayat içerisinde senin,onun,şunların lafı varsa benim de söyleyeceklerim var!
özgüvenini de al git!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder