16 Ağustos 2010 Pazartesi

hep aynı terane


radiohead'in creep'ini dinleyip dinleyip,'sürüngen' gibi sürünerek,kendimizi mahvederek seviyoruz biz kadınlar.sebebini sorsan,herkes ayrı telden çalar.duygulu,herşeyi dibine kadar yaşayan iki ayaklılarız vesselam.en alelade mevzuda işin içine illa ki kalp denen gerizekalı,işe yaramaz,ne idüğü belirsiz zibidiyi katıyoruz.buna fitil oluyorum.evet ben de bi kadınım ve evet bu olayı ben de yapıyorum.ama muhalifim de son damlasına kadar.neden yani,neden bunu da biz yapıyoruz ki.sen 9 ay içinde bi canlı barındır büyüt,en son evreyi hani işin final stage'ini zaten söylemiyorum.bizi habire bilmemkaçıncı sınıf olarak gören,alaşağı eden herifleri o işkenceyi çekmeye çağırıyorum.kolaysa gel doğur ulan.sonra işin bi de her ay olan bi başka boyutu var.isim zikrederek şimdi bu vıcık vıcık sıcaklarda kimseyi yazıyı okuduğuna pişman etmek istemem.hayatta birçok şeyi biz kadınlar yapıyoruz ama lafa gelince dünyayı erkekler yönetiyo.hakikaten kebap!
aşık oluruz,belli etmeyiz bazen çünkü artık hani deneyimlemelerinden anlamışsındır ki karşındaki küçük bi çocuk.aşk'ı kaçmak ve kovalamak olarak algılıyo hala.ondan ibaret onun için bu işler.yazık ulan diyip yoluna da devam edemiyosun,bakınca için eriyo,öyle de bi piç.''ne zaman aşık olsam psikopata bağlarım,herife 'heyy ben burdayım' der gibi 7/24 kendimi hatırlatmak isterim,artık kusacak seviyeye getiririm ilgimle alakamla'' diyenlerdensen de o zaman işin binbir kat zor.neden?çünkü bu kez de senin artık bir 'kolay kız' etiketin oluyo.tırnaklarınla kazısan çıkmaz,tırnaklarınla kazıdığın emeğinle yapıştırılmasına sebep olduğun o etiket.evet,sen o etikete kendi dişinle tırnağınla sahip olmuşsundur.onca saçmalaman başka neye yarıyo ki hacı.selvi boylum al yazmalımda 'sevgi neydi sevgi emekti' denilip durulması da bundan bi nevi aslına bakarsan.filmdeki senaryoyu unut şimdi.sevince yukarda altını çizdiğim durumları hangi kadın yaşamıyo.istediği kadar inkar etsin,en az bi kere bile olsa yapmıştır hepsi.ve sonuç olarak o yaptıkların belli bi 'emek'le olmuyo mu,oluyo.yani şu meşhur 'sevgi neydi sevgi emekti' deyişi de bence burdan geliyo.
aşklarını arabesk yaşayan,dibe vuran sonu bulan modlara girip de bi daha çıkamayan utanmazlarız aslında biz.sonra ''neden böyle oldu,neden şöyle olmadı,şunu yapmasaydım şöyle olurdu da onu yapmasaydım onlar olmazdı,neden o gün bilmemneyi söyledim de sonra bimemne oldu..'' elinin körü oldu.bi kere aşkta mutlu olunmayacağını anlayarak kollarımızı sıvayıp bu kapıdan girmemiz gerekiyo en baştan.sonraysa zaten bu sorgulamaların da kendi içinde haklı ama uzun vadede aptalca olduğunu artık anlamamız.kadınlara bu konuda kendilerine çekidüzen vermeleri gerektiğini söylemek onları sadece daha da inat yapıp daha saçma şeyleri yapmaya iter.sonra erkekler de kuruldukları kaf dağının ardındaki zümrüt yakut yahut altın tahtlarında ''kaçmak kovalamak hehe'' diye kıs kıs gülsünler bize.yine kebap oh ne kebap!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder