2 Ağustos 2010 Pazartesi

sessizliğin sesleri ilham verdi bana ağustos başında


durdum.bi şarkı duydum.dinledim.dinlendim.anlattı ki,herşey bi gün istediğin gibi olucak.tam bunları söylemedi tabi ama ben bunları anladım sözlerini bilmediğim o şarkıdan.sessizliğin sesleri.sessizce durduğum burda,bi o şarkı ve ben.içimde bi sürü ses.dışıma aksalar bilirim kimse bişey anlamıycak.ben de anlamıyorum zaten.
vermeyi istediğin kadar kilo vericeksin.meraklanma,çikolatadan vazgeçmene gerek bile kalmıcak belki de.bi de bakmışsın,istediğin elbiseler üzerine oyuncak bebek gibi yakışmış.hiç keyfin yokken yerinde,çok sevdiğin bi arkadaşın arıycak,şifa gibi gelicek sana,gidicek yorgunluğun,canının sıkıntısı.saçların istediğin şekli alıcak.kırıklara bakıp bakıp kırılmıycaksın.bi gün bi telefon gelicek,teyze olmuşsun mesela.gözlerin dolucak.bişey demiyceksin.diyemiceksin.deme de zaten.sessizliğin sesleri yeter.hani hep,bi gün biri gelicek ve 'işte o' dicez dediğimiz biri vardır ya.tamam,belki kaşı gözü nasıl olur çok da net diildir kafanda ama,o gün,içine doğucak,içinde doğucak.
what you expect will come into ur life in an unexpected moment.dedim içimden.dedi içim.şarkı da çoktan bitmiş.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder